Láska je naprd.

27 February 2017

Co to je? Nejdřív z vás udělá zamilovaný šílence. Pak stačí jeden moment a všechno je pryč. A vy jenom brečíte a brečíte, trávíte hodiny pod horkou sprchoupřemýšlením, co teď vlastně budete celé dny dělat.
Představte si následující situaci. Dva lidi. Holka a kluk. Nejlepší kamarádi. Kluk odjede do ciziny. A po 4 rocích "přátelství" se najednou provalí, že jeden druhého miluje.
Všechno je v tu chvíli v háji.

Občas si člověk potřebuje ujasnit, co ho vlastně drží při životě. Zvláště v těžkých situacích. A já to teď potřebují víc než kdy jindy.
  • Nekonečné hodiny strávené v knihovně
  • Procházky sluncem zalitou Prahou
  • Déšť
  • Dopisy
  • Vůně dozlatova upečeného štrúdlu
  • Objetí
  • Úsměv od neznámého člověka
  • Videa s tučňáky
  • A animace s koťatama
  • No a mazlení se s těma mýma!!
  • Fotografování
  • Hudba z osmdesátek (ty city se mnou prostě nejak moc mávaj. Chtělo by to nějakýho Maniaca na floor)
  • Ed Sheeran
  • Filmy

Tenhle článek mi měl připomenout, čeho se držet. Místo toho se mi chce všechno, jen ne se smát. Protože tam jsou pořád věci spojené s ním. A já cítím, že se jich nikdy nezbavím. Tvoří totiž část mě.

Lidi, dělejte co vás baví. Nenechte si nic ničím kazit. Prostě se usmívejte jeden na druhého. Přečtěte si Shakespeara. Romea nemám ráda, Julii taky ne. Ale tu knížku si do ruky vezměte. Kvůli Merkuciovi!!

,,Láska je uslintaný idiot, který s vyplazeným jazykem poskakuje po světě jak šašek a jenom kouká, do jakého otvoru by honem vlezlo to poblázněné, ztopořené žezlo."

Já nevím. Cítím se po tom mnohem líp. Romeo byl zamilovanej blázen. Stejně jako já. Na rozdíl ode měli ti dva milenci podporu. 
Kdo bude mým Vavřincem?

3 comments :

  1. Ach jo.
    Nevím, co ti k tomu napsat, protože sama asi víš, že si poradíš sama a nějakej komentář na blogu ti asi nepomůže...ale stejně ti přeju sílu a hlavně nějakou tu vyrovnanost. Láska je fakt naprd. Hlavně když kvůli ní vznikají komunikační probémy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Johanko, děkuji Ti za milý komentář :) Touto etapou se dříve nebo později musí projít každý. A nakonec se ukáže, že pomůže jen a jen čas.

      Delete
  2. Jak mě poslední článek fakticky pobavil, tak u tohohle cítím skoro až hmatatelný smutek. Přemýšlím, co chytrého dodat, ale asi mi nezbývá, než jen napsat obehranou hlášku o tom, že čas je nejlepší doktor. Teda... Většinou :-)

    Bebe

    ReplyDelete

Děkuji za každý váš komentář :)